YOU ARE NOT ON MY MIND
Publicerat den

Känns som att det var ett tag sedan jag bloggade, till mitt försvar så har jag haft nationella. Jag har inte riktigt kommit in i bloggandet riktigt än så då är det lätt att glömma bort... Jag ska försöka bättra mig, men det är inte kul att blogga om man inte har någon lust och inlägget riskerar att bli dåliga.
 
Ska jag berätta lite om min helg kanske? I fredags (helgen börjar faktiskt då enligt mig) så fikade jag med Hanna på Espresso House och pratade om allt som hade hänt sedan sist vi träffades ungefär.
Igår spenderade jag dagen med mamma, vi letade då efter en balklänning/skolavslutningsklänning. Det kanske är lite tidigt att tänka på sådant, men det är skönt att slippa stressa i sista minuten. Plus att jag hade kikat lite på Ida Sjöstedts nya kollektion och jag ville inte riskera att den skulle ta slut (vilket den typ redan är). Vi kikade på andra klänningar i olika butiker men hittade sedan den klänning från Ida jag hade kollat lite extra på innan och det slutade med att vi köpte den. And I´m in lööööööve, längtar typ endast till sommaren så jag får börja använda den.
 
Idag har jag tränat (springtur och gym), gjort liiiiite läxor och kollat på rätt många avsnitt av One Tree Hill. Vilket är precis det jag ska fortsätta göra nu!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?