SJÄLVKÄNSLA
Publicerat den

Jag har tänkt på en sak, hur kommer det sig att vissa människor mår så dåligt om sig själva? Det är som att alla människor numera har någon form av komplex, varför är det så? Det är som att många ser sitt utseende eller andra saker som vägen till lycka. Då, när vi uppnått en viss sak eller fått något speciellt så ska man minsann bli lycklig och nöjd. Jag undrar hur många fall det finns då detta har funkat. Jag tror inte på det där, det kanske får en att må bättre just för stunden men jag tror inte att det är det som gäller i det långa loppet. Där tror jag att det handlar om att vara nöjd med den man är på insidan och att man har bra människor runt omkring sig. Jag har själv gått igenom vissa perioder i livet då jag inte var nöjd med mig själv och då försökte uppnå lycka genom träning, det funkade inte kan jag berätta för er. Det var först när jag släppte alla förväntningar på mig själv när det gällde min träning och hälsa som jag började bli glad igen, då jag började tänka på träning som något som var kul och något jag mådde bra av.
 
Spendera inte ditt liv åt att vara missnöjd med dig själv, tänk på all tid du skulle spara. Var nöjd med dig själv, jag kan lova dig att du duger precis som du är.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?