MONDAYMONDAYMONDAY
Publicerat den

Ny dag och ny vecka, härligt! Eller inte, det beror på vad man känner. Jisses vad jobbigt det var att vakna i morse förresten, den där timman påverkade mig kanske mer än vanligt... Idag har jag haft en rätt chill dag i skolan, hemkunskap till exempel är ju alltid kul och hänga med kompisarna är mysigt. Jag tycker nog om skolan ganska mycket, fast det är alltid skönt att komma hem. När jag idag kom innanför dörren fotade jag lite, käkade och bytte om till gymkläder innan jag stack ut igen. Efter dagens träning har jag pluggat, pratat med Hanna i el telefono och kollat lite på en serie.
 
Imorgon har jag studiedag, yaaaay! Tänker s o v a, plugga och kanske träffa Hanna. Lediga dagar mitt i veckan är nästan de jag uppskattar mest, ett litet avbrott från skolan jag precis bestämde mig för att tycka om.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?