I´M BACK MIS FRIENDOS
Publicerat den

Hej alla kompisar, ett speciellt hej till er som har varit inne på min blogg och kikat även fast jag inte har uppdaterat ett riktigt inlägg på typ fyra månader (jag gillar er). Har ni saknat mig? Det spelar egentligen ingen roll för jag har tänkt att jag ska börja blogga igen vad ni än tycker. Jag har saknat att skriva av mig någonstans och fotat har jag knappt gjort sedan dess jag la av med bloggandet... Men det ska det bli ändring på! Jag vet dock inte hur många och genomtänkta inlägg jag kommer skriva per dag, men det är bättre än inget, right?
 
Så vad har hänt sen sist? Ganska mycket om jag får säga det själv. Jag har lärt känna fler människor och börjat uppskatta de runt omkring mig mer. Jag har varit i Dubai, en av de bästa resorna jag har varit på och som gav mig en självsäkerhet och ett självförtroende som jag lyckats behålla. Jag har som sagt blivit mer säker i mig själv och har börjat stå mer för mina åsikter. Det sista är något jag hoppas att jag ska kunna visa i bloggen, jag vill kunna ta ännu ett steg och bjuda mer på mig själv.
 
Är ni med mig?
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?