BÄSTA DAGEN I VECKAN
Publicerat den

Idag har det varit en rätt lång dag, så trött haha. Vaknade rätt tidigt för att sedan äta frukost ute med hela familjen, inklusive min älskade syster. Hon överaskade mig totalt igår när hon ringde på dörren, blev så otroligt chockad och glad. Efter frukosten gick vi lite på stan, jag köpte ett par korallfärgade Urbanears (äntligen) och lite annat smått och gott. Sedan gick vi hem, kollade på längdskidor och så snodde jag ihop en ny design till bloggen. Kände att jag lika gärna kunde uppdatera den när jag ska börja om på nytt med bloggen och allt. Nu har vi precis ätit tacos med pulled pork, helt sjuuuuuukt gott, och väntar bara på att Melodifestivalen ska köra igång. Vem är er favorit ikväll? Jag hejar ju såklart på Anton men jag skulle inte bli förkrossad om han inte vann, jag tycker det finns ganska många bra bidrag i årets final.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?