lite tankar om träning
Publicerat den

Idag var jag på gymmet tillsammans med en kompis, Emilia, och det var nog det bästa träningspasset på länge! Jag kommer ha en grym träningsvärk imorgon... Haha. Det var inte bara ett bra pass utan det var så kul att vara där med någon annan! Jag brukar nästan alltid träna själv numera.
 
Jag har tränat så länge som jag kan minnas, fast när jag var tre och gick på barnjympa så var det inte så himla hård träning kanske. Mina träningsrutiner har gått lite upp och ner genom åren men nu på sistone så tränar jag 4-5 gånger i veckan. Jag mår mycket bättre av det, får en massa energi och blir mycket gladare. Det är så jobbigt ibland att veta att man ska ut och springa det första man gör när man kommer hem efter en lång dag i skolan, men då är det så skönt efteråt när det är gjort!
 
Nu ser jag fram emot hårdare träningspass på gymmet och längre steg i löparspåret! Hello träningsvärk!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?