förlåtförlåtförlåt
Publicerat den

Hej kompisar! Ska börja med att be om ursäkt för mitt urusla bloggande. Det var en kabel till vårt modem som gick sönder i flytten så jag har alltså inte haft något internet på datorn. Mitt internet till mobilen är slut så där kunde jag inte heller blogga... Nu har det i alla fall kommit hit en tekniker som har fixat modemet så nu kommer allt bli som vanligt igen!
 
Om vi går tillbaka till flytten så har allt gått jättebra! Mitt rum är numera hyfsat klart med säng, nytt skrivbord och en halvklar garderob. Bara lite hyllor, tavlor, spegel, nattduksbord och att göra klart garderoben kvar. Jag har även packat upp alla mina flyttkartonger, så skönt. Det är så kul att se allt hamna på plats. Jag tänkte ta lite kort på det imorgon och lägga upp här, om ni skulle vara intresserade av det. Nu ska jag återgå till mitt pluggande!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?