min syster
Publicerat den

Jag och min syster Amanda delar inte samma mamma men vi har aldrig kallat varandra för halvsystrar, för det är inte det hon är för mig utan hon är min äkta syster. För ungefär 8 år sedan så flyttade jag, vår pappa och min mamma tvärs över landet och ungefär 50 mil bort till Kungsbacka. Amanda stannade i Västerås där vi alla bodde förut och sedan dess har vi bara sett varandra några gånger per år. Jag kommer ihåg när jag var liten och ibland grät mig till sömns efter att hon åkt hem efter en helg hos oss. Det är inte riktigt så längre men det är självklart tråkigt när hon åker hem eller när jag efter att ha spenderat en helg i Västerås åker hem. Att vi inte träffas varje dag gör ju dock att vi verkligen tar vara på tiden då vi ses och spenderar väldigt mycket tid tillsammans då. Vi har alltid stått varandra när och det är något jag hoppas inte kommer ändras i framtiden. Hon är min förebild och en av de viktigaste personerna i mitt liv. Älskar dig världens bästa syster <3
 
Lite gamla bilder hihi.
 



Amandas mamma

Mikaela, så fint du har skrivit om din syster :) Du ska veta att tårar droppade ner på min kind när jag läste detta, haha, men så är jag en också en rätt så känslosam person som lätt blir tårögd när något berör mig ;)
Kärlek tillbaka till dig för att du är en så fin syster till Amanda.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?