min lördag i text och bild
Publicerat den

Efter jag gjort i ordning mig i morse så tog jag och familjen spårvagnen till centrum och åt frukostbuffé på ett litet fik. Sedan gick vi runt i lite inredningsaffärer, det är fortafarande saker som fattas till lägenheten. Efter det så gick vi till Hovrätten här i Göteborg och tittade på ett domstols-skådespeleri skulle man kunna kalla det, det var alltså ett fall de som jobbade där spelade upp för alla som ville titta och lära sig lite mer om hur det faktiskt går till i en rättssal. Det var faktiskt överraskande bra och spännande! Sedan efter en lunch bestående av sushi så träffade jag Hanna vid Espresso House där vi sedan satt och pluggade några timmar. Sedan middag med mamma och pappa på turkisk restaurang. Bra dag!
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?