fredag
Publicerat den

Idag är det ju alltså fredag, en av veckans bästa dagar. Jag såg en kommentar om en önskan att jag ska skriva lite mer om vad jag gör på dagarna, så det ska jag försöka göra om det uppskattas.
Jag har idag gått i skolan som vanligt, slutade ganska sent vid fyra ungefär. Sedan åkte jag hem till Göteborg och gick sedan ut och åt på min favorit restaurang med mamma och pappa, så mysigt. Efter det blev det soffan framför Idol. Älskar att ha fredagsmys med familjen då det känns som att vi alla är väldigt upptagna på vardagskvällarna och inte riktigt hinner med allt.
 
Imorgon ska vi gå ut och äta frukost på något mysigt café och åka till Hovrätten här i Göteborg för att kolla lite på spelade fall och så, känns som en bra idé då jag även funderat en del på att bli jurist senare i livet. Ska bli kul!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?