10 things:
Publicerat den

  • Jag tycker om vissa livsmedel när de är frysta, t.ex. majs, köttbullar och rostbröd.
  • Jag blir helt utmattad av att göra saker hela tiden, även om det är roliga saker.
  • Jag älskar att pendla till skolan, att bara ha en stund för sig själv på morgonen och lyssna på musik.
  • Jag blir ofta väldigt, väldigt avundsjuk.
  • Jag har nästan bara på mig svarta, vita, gråa och militärgröna kläder.
  • Om jag inte ätit på länge så börjar jag gråta för ingenting.
  • Jag vill flytta till USA, gärna så snart som möjligt.
  • Jag har ganska bra självförtroende och är säker på mig själv.
  • Jag tycker allt blir bättre av att lyssna på musik.
  • Jag älskar chokladbollar.
 



limpan

fina du!

Svar: du är fin!
Mikaela Ståhlberg



URL: http://linnffotar.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?