inte en lugn stund
Publicerat den

Idag har jag varit i skolan som alla andra elever i Sverige förutom de som är sjuka, lediga eller de som skolkar. Det har varit väldigt mycket idag, känns inte som att jag har vilat en enda gång. Det var mycket på lektionerna hela dagen (satt till och med och pluggade på rasten) och sedan hade jag prov på de två sista lektionerna. Jag var i något slags adrenalin land under den tiden haha, jag brukar alltid få kickar av prov som gör att jag kan tänka lite bättre vilket är väldigt bra. Fast det var jobbigt med prov precis efter varandra, jag hann liksom bara käka en macka innan det var dags för nästa uttömning av hjärnan.
Efter skolan åkte jag i alla fall buss till gymmet med Sophia, det var väldigt skönt att få anstränga sig lite fysiskt efter allt tänkande. Det var väldigt mysigt också. Efter det åkte jag hem och sedan dess har jag käkat, duschat och pluggat. Jag har även hunnit med att vila lite i soffan, det behövde jag. IMORGON ÄR DET FREDAG!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?